Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

دانلود نمونه دادخواست استرداد جهیزیه

                                                     بسمه‌تعالی دانلود نمونه دادخواست استرداد جهیزیه

ریاست محترم دادگاه خانواده دانلود نمونه دادخواست استرداد جهیزیه
با سلام 

احتراماً به عرض می‌رساند اینجانب به‌موجب تصویر مصدق سند نکاح ………………. شماره مورخ ……………….در دفترخانه شماره ………………  شهرستان …………………………  با آقای …………….. عقد نکاح دائم منعقد نمودم. در ابتدا بنده اثاثیه منزل را با وجود اینکه بر ذمه اینجانب نبوده به منزل زوج بردم. در همان زمان لیست سیاهه ای تنظیم گردید که بنده و زوج نیز ذیل آن را امضا نمودیم. اکنون مدت هاست که بنده و ایشان به دلیل تداوم اختلافات تصمیم به جدایی گرفتیم.

با توجه به اختلافات به وجود آمده ایشان مدعی هستند که وسایلی که بنده خریده ام  بی مصرف شده و ایشان خود مجدداً اقدام به خرید اشیاء و اثاث خانه نموده اند که با توجه لیست سیاهه ای که بنده ارائه داده ام، تمام اشیا موجود در منزل برای بنده بوده است. اینجانب اشیاء را با مساعدت پدر و با توجه به پولی که پس انداز کرده بودم خریداری کرده ام. دانلود نمونه دادخواست استرداد جهیزیه

فاکتورهای تهیه اثاث خانه نیز موجود است که خانواده زوج  و خانواده اینجانب و همچنین بنده و ایشان ذیل آن را امضاء نمودیم. گذشته از این، هنگام بردن اشیاء به منزل زوج، تمامی اقوام و خویشاوندان ایشان و بنده در محل حضور داشتند و حاضر به ادای شهادت نیز هستند که بنده شخصاً اموال و اثاث خانه را مهیا کردم.  اینجانب با ارسال اظهارنامه استرداد جهیزیه نیز به ایشان مدت 10 روز مهلت مبنی بر استرداد جهیزیه را دادم. لکن ایشان از استرداد جهیزیه خودداری ورزیده اند.

لذا به‌موجب سیاهه پیوست، ناگزیر به طرح دعوا شده‌ام. خواهشمند است ضمن رسیدگی به موضوع خواسته، بدواً تقاضای قرار تأمین خواسته و اجرای قبل از ابلاغ و الزام و محکومیت زوج به استرداد جهیزیه طبق سیاهه پیوست را با احتساب کلیه خسارات قانونی استدعا دارم.

با شایسته‌ترین احترامات

برای وقت مشاوره حضوری و تلفنی تماس بگیرید.

 

دانلود نمونه دادخواست استرداد جهیزیه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا