Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

دانلود نمونه قرارداد وام

شماره قرارداد : ……………………………………………………. دانلود نمونه قرارداد وام

پیوست : ………………………………..  دانلود نمونه قرارداد وام

این قرارداد به موجب ماده 10 قانون مدنی و پیرو جلسات و بحث و بررسیهای فی ما بین و با توافق و تفاهم کامل بین طرفین قرارداد که ذیلاً مشروح است در تاریخ ………………… منعقد گردید و طرفین خود را ملزم و متعهد به اجرای مفاد و متن آن نمودند. دانلود نمونه قرارداد وام

ماده 1) طرفین قرارداد: دانلود نمونه قرارداد وام

این قرارداد فی ما بین:

آقای /خانم :

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  فرزند : ………………………………………… ش ش :  ……………………………………………………………………………………….  صادره از: …………………………………………

متولد : ………………………………….. کدملی : …………………………………………………………………………………………..  تلفن :  ………………………………………………………………………………………………………..  به نشانی : …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… .

سمت : ……………………………………………………………………………….   شرکت : ……………………………………………………………………………………………………….  به شماره ثبت : ………………………………………………………………….  وشماره کد اقتصادی : …………………………………………………………………………………………..  که منبعد در این قرارداد طرف اول از یک سو و

آقای /خانم :

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  فرزند : ………………………………………… ش ش :  ……………………………………………………………………………………….  صادره از: …………………………………………

متولد : ………………………………….. کدملی : …………………………………………………………………………………………..  تلفن :  ………………………………………………………………………………………………………..  به نشانی : …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… .

سمت : ……………………………………………………………………………….   شرکت : ……………………………………………………………………………………………………….  به شماره ثبت : ………………………………………………………………….  وشماره کد اقتصادی از سوی دیگر که از این پس طرف دوم نامیده می شود، منعقد گردید. دانلود نمونه قرارداد وام

ماده2) موضوع قرارداد دانلود نمونه قرارداد وام

موضوع قرارداد عبارت است از ارائه خدمات تأمین مالی به مبلغ تقریبی ……………………………………………………………………………………….  ریال معادل ……………………………………………………………………………………….  تومان طبق وکالت نامه تنظیمی فی مابین طرف دوم (یا هر شخصی که توسط طرف دوم معرفی می شود) و طرف اول در خصوص پیگیری و انجام امور بانکی درچهارچوب مقررات، ضوابط و قوانین حاکم بر نظام پولی و بانکی کشور جمهوری اسلامی ایران.

تبصره (1)

ارائه خدمات مالی موضوع این قرارداد کاملاً به شرایط و نظر مراجع ذیصلاح بستگی دارد و “طرف دوم” هیچ نقش و ارتباطی و مساعدتی جز تسهیل امور ندارد .

تبصره (2)

میزان تقریبی مصوبه تسهیلات اعتباری مورد درخواست “طرف اول” (مبلغ مندرج در صدر ماده 2 ) تا زمان تسویه حساب نهائی این قرارداد، بصورت علی الحساب در محاسبات این قرارداد لحاظ میشود. لیکن ، مبنای قطعی محاسبات این قرارداد و تسویه مبلغ آن در پایان کار (اخذ مصوبه)، مبلغ نهائی مصوبه تسهیلات دریافتی می باشد و سایر مفاد این قرارداد نیز بر اساس مبلغ نهایی مصوبه تسهیلات بانکی ماخوذه محاسبه، تعیین و پرداخت می گردد.

تبصره (3)

مبلغ مصوبه طبق نیاز و اعلام “طرف اول” (مبلغ مندرج در ماده 2 ) و براساس شرایط و قوانین بانکی اخذ میگردد، که مراحل و جزئیات آن، طی قرارداد جداگانه بین منبع مالی و “طرف اول” مشخص و مورد توافق قرار میگیرد، بنابراین تأمین میزان وثیقه مناسب برای دریافت مبلغ کل مصوبه با “طرف اول” میباشد.

ماده 3) تعهدات و مسئولیتهای طرف دومدانلود نمونه قرارداد وام

بند1 از3- شناسائی ، جذب ، و تسهیل در جهت توافقات به منظور اعطای مصوبه تسهیلات بانکی برای “طرف اول” .

تبصره (4)

از آنجاکه منبع مالی به انعقاد قرارداد جداگانه ای با طرف اول مبادرت می ورزد، بنابراین مسئولیت توافقات انجام شده در قرارداد فی مابین “طرف اول” و “منبع مالی” رأساً به عهده امضاء کنندگان آن قرارداد بوده (اصل نسبی بودن قراردادها) و “طرف دوم” درمورد آن قرارداد، تعهد و مسئولیتی نخواهد داشت. روشن است که طرفین قرارداد (طرف اول و منبع مالی) حق مطالبه خسارت از طرف دوم بابت متضرر شدن یا هرگونه ادعای دیگر نسبت به قرارداد فوق را نخواهد داشت.

بند2 از3-  مکاتبه و مذاکره با منبع مالی جهت تدارک مقدمات قرارداد و پیگیری موضوع و همچنین ادامه پیگیری تا اخذ مصوبه تسهیلات بانکی.

بند3 از3-  برگزاری نشست و حضور در جلسات، مذاکرات و انجام رایزنی و مکاتبات لازم با منبع مالی، جهت جلب نظر مساعد تسهیلات دهنده و تسهیل و تسریع موضوع به نمایندگی از جانب “طرف اول” .

بند4 از3-  به کارگیری تمامی تلاش و همت خود در انجام موضوع قرارداد از منابع معتبر و تمیز قانونی نزد هر یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا ادارات و سازمانهای خصوصی یا دولتی بر اساس ضوابط و مقررات جاریه حاکم بر نظام جمهوری اسلامی ایران.

بند5 از3-  حفظ اسرار و اسناد “طرف اول” بدور از اشخاص ثالث و غیر مرتبط و عودت دادن و استرداد کلیه اسناد و مدارک “طرف اول” و وکالتنامه تنظیمی فی مابین طرفین “طرف اول” و “طرف دوم” پس از اتمام قرارداد.

ماده 4) تعهدات و مسئولیتهای طرف اولدانلود نمونه قرارداد وام

بند1 از4- تهیه و ارائه کلیه مدارک لازم و اطلاعات مکتوب و همچنین تهیه و ارائه وثائق و تضامین لازم و مورد نیاز طرف دوم و تسلیم آن به منبع مالی ذیربط جهت اخذ مصوبه تسهیلات اعتباری که منبع مالی بر اساس شرایط خود مطالبه مینماید. (مدارک باید ظرف 3 روز از اعلام کارگزار از طریق هر روشی ،اعم از تماس تلفنی ، ارسال پیام در پیام رسان ها ، ایمیل و … دراختیار وی قرارگیرد) .

تبصره (5)

بدیهی است مسئولیت صحت و سقم مدارک و مستندات موصوف و رفع نواقص احتمالی آنها کلاً بعهده “طرف اول” میباشد. دانلود نمونه قرارداد وام

بند2 از4- تهیه و ارائه کلیه تضمین های مورد نظر تأمین کننده “طرف دوم” مذکور در ماده 5 و 6 این قرارداد .

بند3 از4- پرداخت کلیه هزینه های رسمی از قبیل هزینه کارشناس، بیمه، سفته، دفتر اسناد رسمی، ادارات ثبت، دارائی و شهرداری و دیگر ادارات مربوطه … ، ترجمه ، حق الزحمه وکیل ، مسافرت (درصورت لزوم) و نظایر آن و هر آنچه منبع مالی براساس قرارداد فیمابین مطالبه نماید (از قبیل سود و کارمزد تسهیلات اعطایی ، هزینه وجرائم تأخیر تادیه ودیرکرد احتمالی ، سپرده گشایش اعتبار اسنادی در صورت لزوم، واریز مبلغ سپرده نقدی تضمین تسهیلات بر اساس شرایط منبع مالی، واریز مبلغ مسدودی به حساب معرفی شده توسط منبع مالی و …            ( براساس قوانین و مقررات) .

تبصره (6)

چنانچه عدم تهیه و ارائه به موقع وثایق موضوع بند 1 و 2 از ماده 4 و همچنین عدم پرداخت به موقع هزینه های مذکور در بند 3 ماده 4 توسط “طرف اول” منجر به توقف پرونده گردد، کلیه مسئولیت عدم رعایت موارد فوق بر عهده طرف اول بوده و طرف دوم هیچ مسئولیتی از این بابت ندارد و مطابق بند 1 ماده 7 عمل خواهد شد. دانلود نمونه قرارداد وام

بند4 از4- انجام کلیه همکاریهای لازم طی کلیه مراحل انجام کار منجمله حضور درجلسات و هرگونه اقدام مورد نیاز جهت انعقاد هرگونه قرارداد با منبع مالی، و تنظیم هرگونه قرارداد منجمله قرارداد قطعی، شرطی، رهنی یا وکالتی و … ، صدور چک و سفته و… (حسب درخواست منبع مالی).

بند5 از4- تنظیم وکالت نامه رسمی مذکور در ماده 2 در یکی از دفاتراسناد رسمی با حق توکیل به غیر به نام “طرف دوم” و همچنین صدور معرفی نامه با ذکر شماره وکالت نامه رسمی درآن برای مراجعه به ادارات و یا سازمانهای ذیربط جهت پیگیری کار و انجام مکاتبات ضروری و ارائه هرگونه مدارک مورد نیاز یا هر گونه اقدامی که درانجام موضوع قرارداد تأثیر مستقیم و حیاتی دارد .

بند6 از4- رفع هرگونه مشکل در سیستم بانکی و اعتباری ویا رفع هرگونه مشکل و موانع اداری وغیره… در سیستمها و یا ادارات ذیربط که مانع ایجاد پشتوانه اعتباری و مالی لازم جهت تأمین وثائق موصوف در این قرارداد یا دریافت تسهیلات می گردد مانند چک برگشتی احتمالی، بدهی معوقه و حساب جاری درگیر وغیره…

تبصره (7)

بدیهی است عدم اقدام به موقع “طرف اول” نسبت به حل مشکلات (موضوع بند6 از4 ) باعث توقف موضوع قرارداد خواهد شد و از این بابت هیچگونه مسئولیتی متوجه “طرف دوم” نخواهد بود و در این صورت “طرف دوم” مستحق دریافت حقوق خود طبق (بند 1 از 7 ) این قرارداد به عنوان خسارت خواهد بود. دانلود نمونه قرارداد وام

بند7 از4- “طرف اول” متعهد گردید اصل کلیه اسناد و هرآنچه مورد نیاز “طرف دوم” در راستای انجام وظایف محوله به ایشان باشد را در قبال اخذ رسید کتبی در اختیار “طرف دوم” قرار دهد و “طرف اول” با امضاء این متن ضامن صحت اعتبار و اصول اسناد و مدارک تحویلی به طرف دوم میباشد . در صورتی که روگرفت ، رونوشت و یا اصول اسناد و مدارکی که توسط “طرف اول” به “طرف دوم” ارائه شده است جعلی یا غیر واقعی باشد یا عدم انجام اقدامات لازم موجب عدم صدور مصوبه تسهیلات بانکی و دستور پرداخت گردد، کلیه مسئولیت کیفری و حقوقی آن به عهده “طرف اول” بوده و “طرف دوم” مستحق دریافت حقوق خود طبق (بند 2 از 7) این قرارداد به عنوان خسارت خواهد بود . دانلود نمونه قرارداد وام

بند8 از4- مسئولیت پرداخت هرگونه کسورات قانونی احتمالی متصوره بر این قرارداد بعهده “طرف اول” میباشد.

بند9 از4- تعهد به پرداخت حق الزحمه “طرف دوم” بنحو کامل و مطابق با مفاد (ماده 5 ) و مفاد (بند 1 و 2 از 7 ) و مفاد ( تبصره 9) این قرارداد .

ماده 5) میزان حق الزحمه طرف دوم و نحوه پرداخت آن: دانلود نمونه قرارداد وام

بند 1 از 5- طی بحث و بررسی فی مابین اعضاء شرکت و”طرف دوم” ، دررابطه با اجرت انجام وظایف محوله به “طرف دوم “نهایتاً طبق تفاهم و توافق قطعی براساس مبلغ مندرج درماده 2 و تبصره 2 ازماده 2 این قرارداد “طرف اول” پذیرفت که حق الزحمه و اجرت “طرف دوم” معادل              % از کل مبلغ مصوبه تسهیلات دریافتی باشد که طرف دوم همزمان با دریافت مصوبه مستحق آن گردید.

بند 2 از 5- حق الزحمه کارگزار طی …… فقره چک بدون تاریخ به مبلغ …………………………. ریال به شماره ………………………… عهده ………………………………………………………. است که همزمان با انعقاد قرارداد تحویل کارگزار می گردد.

تبصره 1)

پس از دریافت مصوبه توسط طرف دوم، تعهدات طرف دوم پایان یافته و طرف دوم مستحق کل حق الزحمه موضوع این ماده می باشد.

تبصره2)

پس از دریافت مصوبه توسط طرف دوم، طرف اول موظف به کارسازی وجه چک بند 2 ماده 5 می باشد. گفتنی است عدم اقدام طرف اول جهت دریافت مبلغ مصوبه، نقض قراردادی تلقی می شود و هیچگونه خللی به حق کارگزار جهت دریافت حق الزحمه وارد نمی کند. دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره 3)

در صورت عدم وصول چک موضوع ماده 5، طبق ماده 6 عمل خواهد شد. دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره4)

در صورت عدم حضور طرف اول، اقدامات لازم جهت وصول چک بند 2 از 5 صورت می گیرد. دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره 5) دانلود نمونه قرارداد وام

در صورت عدم وصول چک بند 2 ماده 5، روزانه مبلغ ……………………..ریال معادل ……………. تومان به عنوان خسارت تأخیر تأدیه دریافت می شود. دانلود نمونه قرارداد وام

ماده 6) تضامین: دانلود نمونه قرارداد وام

بند 1 از 6- طرف اول مکلف است از باب تضمین حق الزحمه قرارداد، همزمان با انعقاد قرارداد تضمین مناسبی نزد طرف دوم بسپارد. تضامین اخذ شده از طرف اول به شرح ذیل است:

– یک فقره چک به مبلغ……………………………….ریال معادل…………………………………………تومان بدون تاریخ.

– وثیقه ملکی به ارزش………………………………….ریال معادل………………………………………..تومان به عنوان وثیقه چک موضوع ماده 5.

تبصره 1) دانلود نمونه قرارداد وام

چک تضمین قید شده در ماده 6 به عنوان خسارت عدم انجام تعهد بوده و بدل از انجام تعهد قراردادی نمی باشد. دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره 2) دانلود نمونه قرارداد وام

در صورت عدم وصول چک موضوع ماده 5، طرف دوم حق هرگونه اقدام جهت وصول طلب و کلیه خسارات وارد شده به خود از محل وثیقه ملکی را خواهد داشت. دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره 3) دانلود نمونه قرارداد وام

در صورت عدم وصول چک ماده 6، روزانه مبلغ ……………………. ریال معادل …………………….. تومان به عنوان خسارت تأخیر تأدیه دریافت می شود. دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره 4) دانلود نمونه قرارداد وام

کارگزار در مورد درج تاریخ بر روی تمامی چک های صادره از سوی کارفرما وکیل می باشد و می تواند اقدامات مقتضی جهت وصول وجه چک را به عمل آورد. دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره 5) دانلود نمونه قرارداد وام

کلیه امضاکنندگان ظهر چک با آگاهی از مسئولیت تضامنی ظهرنویس، اقدام به ظهرنویسی چک نمودند. دانلود نمونه قرارداد وام

بند2 از6- چک اول طبق بند 1 از ماده 7 : دانلود نمونه قرارداد وام

“طرف اول” تعداد : ……………………………………………………………………………………….  فقره چک به شماره سریال : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  الی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  نزد بانک ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  از حساب

جاری شماره : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  شعبه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  که جمعاً به مبلغ :  ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………ریال

برابر : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  تومان بابت ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  % (……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  درصد) حق الزحمه “طرف دوم” طبق ( بند 1 ازماده 7 )

بند2 از6- چک دوم طبق بند 2 از ماده 7 : دانلود نمونه قرارداد وام

“طرف اول” تعداد : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  فقره چک به شماره سریال : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  الی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  نزد بانک ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  از حساب

جاری شماره : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  شعبه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  که جمعاً به مبلغ :  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  ریال

برابر : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  تومان ، بابت الباقی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  % (……………………………………………………………………………………………………………………………………………………  درصد) حق الزحمه “طرف دوم”

تبصره (8) دانلود نمونه قرارداد وام

“طرف اول” چکهای فوق را تحویل “طرف دوم” داد و “طرف دوم” در مورد درج تاریخ بر روی تمامی چکهای صادره از سوی “طرف اول” وکیل میباشد و با رعایت مفاد و طبق شرایط این قرارداد میتواند اقدامات مقتضی جهت وصول وجه چکها را به عمل آورده و مبلغ چکها را برداشت نماید . دانلود نمونه قرارداد وام

تبصره (9) دانلود نمونه قرارداد وام

محاسبات تسویه حساب نهایی و تعدیل لازم از این بابت با توجه به مفاد تبصره (2) این قرارداد میباشد و “طرف اول” تقبل وتعهد مینماید که پرداخت حق الزحمه و تسویه حساب با “طرف دوم” در هرمرحله از (موارد بند 1 ازماده 5 ) باید به صورت عندالمطالبه ، نقداً و بنحو کامل بدون هیچگونه عذر و بهانه ای انجام گیرد . دانلود نمونه قرارداد وام

بند3 از6- درصورتی که بهر دلیل “طرف اول” برابرمفاد این قرارداد، در زمان پایان کار از انجام پرداخت حق الزحمه متعلق به “طرف دوم “و تسویه حساب با وی سر باز زده و استنکاف ورزد و یا حین اجرای کار با عدول از انجام تعهدات خود ویا تخلف ازمفاد این قرارداد بهر دلیل موجبات خسارت وضرر و زیان به “طرف دوم” را فراهم آورد”طرف دوم “میتواند ازمحل چکهای مندرج در ماده 5 و 6 نسبت به وصول مطالبات و ضرر و زیان وارده به خود اقدام قانونی و لازم بعمل آورد و “طرف اول” با امضاء این قرارداد حق هرگونه اعتراض و تجدید نظر خواهی را از خود سلب و ساقط مینماید .

ماده 7) شرایط تکمیلی: دانلود نمونه قرارداد وام

بند1 از7- هرگاه دربین کار و قبل از اخذ مصوبه تسهیلات “طرف اول” از همکاری با “طرف دوم “خودداری و یا به هردلیل اعلام انصراف نماید و یا ازانجام تعهدات خود عدول نموده و چنانچه در اجراي مفاد این قرارداد تخلف و یا قصور مرتکب گردد، قرارداد حاضر منفسخ و با توجه به اینکه “طرف دوم” مرتکب قصور نگردیده، “طرف دوم” مجاز و مستحق خواهد بود مبلغ 50 % ( پنجاه درصد) از مبلغ کل قرارداد را از محل چک مندرج در بند 2 ماده 6 وصول نماید.

بند2 از7- هرگاه پس از اخذ مصوبه (دستور پرداخت)، “طرف اول” از دریافت تسهیلات مالی مصوبه ماخوذه منصرف گردد ویا به هر دلیل از دریافت آن خودداری نماید یا قادر به تأمین وثایق مورد قبول واحد تسهیلات دهنده نباشد یا موارد مندرج در بند 7 ماده 4 رعایت نگردد، قرارداد حاضر منفسخ و”طرف دوم “مجاز است حق الزحمه خود را بطور کامل از محل چکها یا تضامین مندرج در ماده 6 این قرارداد دریافت نماید. ام

ماده 8) اقامتگاه قانونی طرفین :

اقامتگاه قانونی طرفین همان نشانی  ذکر شده در ماده 1 برابر ماده 1010 قانون مدنی نشانی طرفین تلقی میشود و هر یک از طرفین مکلف است در صورت هرگونه تغییری که درحین مدت قرارداد انجام گیرد مراتب را فوراً و به صورت کتباً به طرف دیگر ابلاغ و اعلام نماید ، درغیر این صورت ارسال هر گونه نامه یا اخطار وغیره… به اقامتگاه طرفین ، ابلاغ رسمی محسوب و عذرعدم اطلاع مسموع نخواهد بود . دانلود نمونه قرارداد وام

ماده 9) مدت قرارداد و شرایط تمدید و فسخ: دانلود نمونه قرارداد وام

بند1 از9- مدت: ابتدای قرارداد از تاریخ تنظیم وکالت نامه کاری موضوع ماده 2 در یکی دفاتر اسناد رسمی و تحویل آن به “طرف دوم” است.

بند2 از9- خاتمه قرارداد : تعهدات “طرف دوم” قرارداد با اخذ و ارائه مصوبه به پایان می رسد و قرارداد پس از تسویه کامل مبلغ حق الزحمه در وجه “طرف دوم” خاتمه یافته تلقی می گردد.

بند3 از9- تمدید و الحاقیه: این قرارداد درصورت تراضی و توافق طرفین از هر حیث و در جهات مختلف منجمله مدت، شرایط، مراحل، موضوع وغیره از طریق الصاق الحاقیه به آن قابل تمدید ، تشریح ، بسط و جرح و تعدیل میباشد . دانلود نمونه قرارداد وام

ماده 10) فورس ماژور: دانلود نمونه قرارداد وام

در مواردی که به علت بروز حوادث قهریه ای که غیر قابل پیش بینی و غیر قابل انتساب به کارگزار بوده و جلوگیری یا رفع آن از عهده کارگزار خارج بوده، انجام تمام یا بخشی از تعهدات موضوع قرارداد غیرممکن گردد، کارگزار مکلف است مراتب را در اسرع وقت با ارائه اسناد و مدارک مثبته به اطلاع کارفرما رسانده و درخواست تمدید مدت قرارداد را بنماید. در صورتیکه انجام کار در مدت وجود قوه قهریه صدر بند فوق متوقف شود، هیچ یک از طرفین حق ادعای خسارت از کارگزار را نخواهد داشت. چنانچه به هر دلیل انجام موضوع قرارداد به دلایلی که از حیطه اختیارت کارگزار خارج باشد به تاخیر افتد کارگزار هیچ تعهدی در این خصوص نخواهد داشت و تا زمان رفع مشکل، تعهدات کارگزار به تاخیر خواهد افتاد.

تبصره11:

مدت زمان وقوع فورس ماژور جزء مدت قرارداد محاسبه نمی گردد.

ماده 11) حل اختلاف: دانلود نمونه قرارداد وام

طرفین کوشش خواهند نمود، کلیه اختلافات حاصل از اجرا یا تفسیر قرارداد را به صورت مذاکره حل و فصل نمایند، در غیر این صورت موضوع از طریق ارجاع به موسسه حقوقی ترنم عدالت به عنوان داور مرضی الطرفین حل و فصل می گردد و حکم آن ملاک عمل و مورد قبول طرفین و لازم الاجرا خواهد بود. ابلاغ رأی داور از طریق اظهارنامه صورت می گیرد. دانلود نمونه قرارداد وام

ماده 12) اقامتگاه طرفین

نشانی ذکر شده در ماده ۱ برابر ماده ۱۰۱۰ قانون مدنی نشانی طرفین تلقی می شود و هر یک از طرفین مکلف است در صورت تغییر نشانی مراتب را فورا به کارفرما اعلام نماید. در غیر این صورت کلیه اوراق و اخطاریه ها به نشانی فوق الذکر ارسال و ابلاغ شده تلقی می گردد.

ماده 13) مقرره نهایی

این قرارداد در 14 ماده و 11 تبصره و در 3 نسخه تنظیم شده که کلیه نسخ آن از اعتبار واحد برخوردارند.

همه صفحات وضمائم آن درحضور هر یک از طرفین تنظیم، امضاء و مبادله گردید که هر کدام اقدام به امضاء آن نمودند و طرفین با امضاء آن ملزم به رعایت و اجراي کلیه مفاد و مندرجات آن بوده و به سائقه احتیاط اسقاط کافه خیارات خصوصا خیار عیب و غبن اگر چه فاحش باشد از طرفین به عمل آمد ، هر کدام ازطرفین یک نسخه از آن را دارند ، که مفاد آن برای هر یک لازم الاجرا است .

برای تنظیم قرارداد و وقت مشاوره حضوری یا تلفنی تماس بگیرید.
دانلود نمونه قرارداد وام

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا