Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

نمونه دادخواست طلاق به درخواست زن

دانلود دادخواست طلاق به درخواست زن

ریاست محترم شعبه …………………. دادگاه خانواده …………………………. دانلود دادخواست طلاق به درخواست زن

با سلام دانلود دادخواست طلاق به درخواست زن

احتراماً به استحضار می رساند:

اینجانب در تاریخ  ………………………….. در دفترخانه شماره ………………………… شهرستان ……………………….. با خوانده محترم دعوا عقد نکاح دائم منعقد نمودیم. حاصل این زندگی مشترک …….. فرزند به نام (های) ………………………………….. می باشد. متأسفانه چند ماه پیش متوجه شدم که همسرم به مشروبات الکلی اعتیاد پیدا کرده است. به گونه ای که در صورت عدم استفاده از آنها به شدت عصبانی شده و اقدام به فحاشی و ضرب و جرح بنده و حتی فرزند(ان) می نماید. دانلود دادخواست طلاق به درخواست زن

بارها از او خواستم تا استفاده از مشروبات الکلی را کنار بگذارد. اما متاسفانه ایشان هیچ اقدامی برای ترک مشروبات الکلی انجام نمیدهد. حتی چندین مرتبه در اثر عدم استفاده از مشروبات الکلی در حالت مناسبی قرار نداشته و اقدام به بیرون انداختن بنده و فرزند(ان) از خانه کرده است. لیکن نهایتاً با میانجیگری خانواده بنده و ایشان و صحبت کردن چندین تن از اهالی محل، بنده و فرزن(ان) را به منزل راه داده است. هر چند در تاریخ ………………………. در کلانتری شماره …………………… متعهد گردید که مشروبات الکلی را ترک نماید. اما به رغم تعهدکتبی خود که به پیوست می باشد، مصرف خود را به چندین برابر  معمول رساند. به گونه ای که ادامه زندگی برای اینجانب و فرزند(ان) با سختی و مصیبت رو به رو است.

علاوه بر این، از تاریخ ……………………… ایشان بدون هیچ عذر و دلیل موجهی از دادن نفقه به بنده و فرزند (ان) خودداری می کند. به رغم اینکه بنده هرگز منزل را ترک نکرده و حاضر به تمکین عام و خاص از ایشان می باشم. با با اوضاع اقتصادی حاکم بر کشور گذران امور منزل برای بنده به شدت سخت بوده و اینجانب در عسر و حرج به سر می برم. لذا مستنداً به تبصره ماده 1130 قانون مدنی صدور حکم مقتضی نسبت به طلاق برای بنده از محضر شما عالیجانب مورد استدعا است.

                                                                                                               با تقدیم شایسته ترین احترامات

برای دریافت وقت مشاوره حضوری و تلفنی با ما تماس بگیرید.

نمونه دادخواست طلاق به درخواست زن

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا