Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

نمونه شکایت از قاضی

بسمه تعالی نمونه شکایت از قاضی

دادستان محترم انتظامی قضات
با سلام و احترام نمونه شکایت از قاضی

اینجانب محمد محمدی فرزند محمدعلی دارای کد ملی 5555555555 به اقامتگاه خیابان شقایق، کوچه گلبرگ، پلاک 77 به شماره تلفن همراه 09122222222 بدین وسیله مراتب شکایت انتظامی خود را از قاضی شعبه 10 اجرای احکام شهرستان تهران در پرونده کلاسه 9985014520682 اعلام می نمایم.

موارد تخلف از مقررات قانونی با ذکر مستند مواد قانونی به شرح ذیل می باشد: نمونه شکایت از قاضی

1- بنده به پرداخت مبلغ 1،000،000،000 ریال و 110 سکه تمام بهار آزادی در حق خانم نگار عابدی محکوم شده ام. همچنین واحد اجرای احکام یک چهارم از حقوق بنده کسر نمود. اما مجددا دادنامه ای صادر شد که نصف حقوق اینجانب به دلیل دین به خانم نگار عابدی توقیف شود. این موضوع خلاف قانون است.

2- گفتنی است که به موجب قانون موضوعه حاکم بر کشور هر شخص در امضا یا عدم امضا هر نوشته یا سندی مخیر است.

اما با جمیع جهات مذکور: نمونه شکایت از قاضی

دادورز شعبه 11 اجرای احکام شهرستان ……… بدون قائل شدن حق اختیار برای بنده، از سمت خود سوء استفاده نموده و اینجانب را تهدید به امضای برگه اصداری از اجرای احکام کردند. حتی ایشان به قدری پا را فراتر قرار دادند که به بنده القاء کردند که در صورت عدم امضاء برگه مذکوره بنده را راسا به زندان ارسال می کنند.

حالیه با عنایت به: نمونه شکایت از قاضی

بند 6 و تبصره ماده 17 قانون نظارت بر رفتار قضات مصوب سال 1389 که مقرر داشته است: رفتار خلاف شأن مجازات انتظامی درجه 8 تا 13 را بر دارد  و با تمرکز بر تبصره ماده 17 که اشعار می دارد: رفتار خلاف شأن قضائی عبارت است از انجام هرگونه عملی که درقانون، جرم عمدی شناخته می‌شود و یا خلاف عرف مسلم قضات است به نحوی که قضات آن را مذموم بدانند و با توجه به ماده 699 قانون مجازات اسلامی که بیان می کند تهدید به قتل و یا هر گونه ضرر جسمانی و نفسانی، مالی و حیثیتی دارای مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال خواهد بود؛ صدور حکم مقتضی نسبت به تخلف قاضی محترم از محضر شما عالیجناب مورد استدعا است.

                                                                                                                 با تقدیم شایسته ترین احترامات

تمامی اسامی ذکر شده در این شکواییه از باب مثال است.

برای تنظیم نمونه دادخواست، شکواییه و اظهارنامه به صفحه درخواست مشاوره مراجعه کنید.

نمونه شکایت از قاضی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا