Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

نمونه دادخواست مطالبه شارژ ساختمان

مدیر یا هیئت مدیره ساختمان می تواند با ارسال دادخواست از اعضای ساختمان بخواهد تا مبلغ آب و برق و گاز و … در مجموع شارژ خود را پرداخت نمایند. اما نحوه ارسال دادخواست به اعضای ساختمان به چه طریقی باید باشد. در زیر دو نمونه متن دادخواست مدیر ساختمان به اعضای ساختمان را مشاهده خواهیم کرد. نمونه دادخواست مطالبه شارژ ساختمان

نمونه دادخواست اول:

ریاست محترم مجتمع قضایی (نام شهرستان محل اقامت خوانده- مثلا تهران):نمونه دادخواست مطالبه شارژ ساختمان

باسلام،

احتراما به استحضار می رساند:نمونه دادخواست مطالبه شارژ ساختمان

بر اساس قرارداد اجاره شماره ………………… مورخ ……………. خوانده/خواندگان واجد مسکونی/تجاری پلاک ثبتی ………….. فرعی از …………… اصلی به نشانی …………………………………………………. ید استیجاری دارند. نظر به اینکه به موجب مستندات ضمیمه دادخواست خوانده/خواندگان به عنوان مستاجر مکلف به پرداخت حق السهم خود از هزینه های متعلقه آب/برق/گاز و تلفن و شارژ بوده است. ولی اقدامی در این خصوص به عمل نیاورده اند. لذا مستندا به ماده 198 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی صدور حکم محکومیت خوانده/خواندگان به پرداخت مبلغ ………………… ریال معادل …………………………. تومان از باب حق السهم خود به عنوان هزینه های آب/برق/گاز/تلفن و شارژ ساختمان به انضمام جمیع خسارات قانونی و هزینه دادرسی در حق اینجانب مورد استدعا است. بدوا نیز صدور قرار تامین خواسته و اجرای فوری قبل از ابلاغ وفق ماده 108 قانون آیین دادرسی مدنی تقاضا می شود.

   با تقدیم شایسته ترین احترامات

نمونه دادخواست دوم:

ریاست محترم مجتمع قضایی (نام شهرستان محل اقامت خوانده- مثلا تهران):

باسلام،

احتراما به استحضار حضرت عالی می رساند:نمونه دادخواست مطالبه شارژ ساختمان

اینجانب و خوانده/خواندگان به همراه تعداد دیگری مالک آپارتمان شماره ………………….. در نشانی ………………………………………………… هستیم. نظر به این امر که باید هزینه های آب/برق/گاز/تلفن/شارژ بین تمامی مالکین به طور مساوی و بالسویه تقسیم شود متاسفانه یکی از خواندگان یا تعدادی از خواندگان از پرداخت هزینه ها استنکاف می ورزند. لذا مستندا به ماده 198 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی و تبصره یک از ماده 10 مکرر قانون تملک آپارتمان رسیدگی خارج از نوبت و صدور حکم به محکومیت خوانده/خواندگان به پرداخت دو برابر هزینه شارژ به میزان ………………….. ریال معادل ………………………… تومان به انضمام جمیع خسارات قانونی و هزینه دادرسی مورد استدعا است. بدوا نیز صدور قرار تامین خواسته و اجرای فوری قبل از ابلاغ وفق ماده 108 قانون آیین دادرسی مدنی تقاضا می شود.

 با تقدیم احترام

برای تنظیم دادخواست و لایحه به صفحه درخواست مشاوره مراجعه کنید.

نمونه دادخواست مطالبه شارژ ساختمان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا