Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

بهترین وکیل در بهشتی

موسسه حقوقی ترنم عدالت با کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری در حوزه های کیفری، حقوقی، ثبتی، ملکی و خانوادگی دعاوی شما را به صورت اقساطی قبول می کند. با مراجعه به موسسه حقوقی ترنم عدالت می تواند از وکیل متخصص در هر پرونده بهره مند شوید. به این معنا که اگر پرونده شما پرونده ای ملکی باشد، وکیلی که برای شما در نزد مراجع دادگستری اقدام می نماید، وکیل متخصص در امور ملکی است. چه بسا در بسیاری از موسسات حقوقی و یا دفاتر وکالت با وکلایی مواجه می شویم که تخصص کافی برای ورود اولیه به بحث را ندارند اما صرفا برای کسب درآمد پرونده شما را قبول می نمایند. بهترین وکیل در بهشتی

نتیجه ارجاع چنین پرونده هایی تنها و صرفا شکست برای موکل است. از این رو، شما با مراجعه به موسسه ترنم عدالت با خاطری آسوده پرونده خود را به وکیل متخصص خواهید سپرد.

بهترین وکیل در عباس آباد

بهترین وکیل در بهشتی

حتی موسسه ترنم عدالت این نوید را به شما می دهد که در صورت شکست در پرونده مبلغ اولیه به شما عودت داده می شود و الباقی مبلغ نیز از شما دریافت نخواهد شد.

خدمات مجموعه ترنم:

1- قبول کلیه دعاوی (با رویکرد تفکیک سازی) به این معنا که وکیل متخصص در دعوای شما عهده دار پرونده شما می شود. همین امر درصد برنده شدن شما در دعوا را افزایش خواهد داد. 
2- ارائه خدمات مشاوره در تمامی حوزه های حقوقی اعم از کیفری، ثبتی، خانوادگی و ملکی.
3- انجام امور داوری میان اشخاص
4- تنظیم هر نوع دادخواست، شکواییه، اظهارنامه و لایحه حتی برای اشخاصی که امکان حضور در موسسه را ندارند. توضیح آنکه اشخاص می توانند اطلاعات و مدارک خود را در پیام رسان ها برای مجموعه ترنم ارسال کنند و بر حسب نیازمندی آن ها، مجموعه ترنم اقدام به تنظیم اوراق حقوقی می نماید. حتی ثبت اوراق حقوقی نیز با مجموعه ترنم می باشد.
5- تنظیم هر نوع قرارداد از وظایف دیگر مجموعه ترنم عدالت است. بسیاری از اشخاص چنین می اندیشند که نگارش قرارداد ساده است. اما بی خبرند که تعهدات قراردادی بعدها می تواند برای آن ها دردسر ساز باشد. از این جهت، مشورت با وکیل یا اعطای امور تنظیم قرارداد به یک وکیل متخصص می تواند بسیار کارگشا باشد.

مشاوره آنلاین:

بسیاری از افراد تمایل دارند تا ابتدا تصویر مدارک خود را برای وکیل یا مشاور حقوقی ارسال کنند و در صورتی که کار قابل انجام بود به صورت حضوری به موسسه بیایند. در موسسه ترنم عدالت این امکان برای شما وجود دارد که تصویر مدارک خود را در پیام رسان ها برای ما ارسال کنید. مشاورین ما ظرف مدت 24 ساعت تمامی مدارک را بررسی می کنند و به شما اطلاع می دهند که کار قابل انجام است یا خیر. در صورت قابل انجام بودن می توانید به صورت حضوری به موسسه مراجعه کنید.

در ترنم عدالت به هیچ وجه نگران دوری راه نباشید. مجموعه ترنم عدالت برای تمامی نقاط کشور وکیل اعزام می کند. با ما تماس بگیرید و از تخفیفات ما بهره مند شوید. 

همچنین موسسه ترنم عدالت تخفیف ویژه ای برای اقشار بانکی، نظامیان، فرهنگیان و بازنشستگان محترم کشور در نظر گرفته است.

وکلا و کارشناسان ترنم عدالت:

1- محجوبه یداله پور سرستی، شماره پروانه 19309 متخصص در دعاوی خانوادگی اعم از طلاق، مهریه، نفقه و….

2- امین حاجیان شماره پروانه 70020 متخصص در دعاوی کیفری، ملکی، اسناد تجاری و داوری

3- اکرم مقدم متخصص در دعاوی خانوادگی و تنظیم قرارداد و دادخواست شکواییه و لایحه

4- علیرضا ورمزیاری متخصص در دعاوی ملکی، سازمان تامین اجتماعی، شهرداری و …

با توجه به تفکیک سازی تخصص وکلا، هر وکیل عهده دار همان پرونده ای می شود که در آن تخصص لازم را دارد. بنابراین، وکیل دعاوی ملکی امور خانوادگی را برعهده نمی گیرد و بالعکس. همین روند درصد موفقیت و برنده شدن شما در دعوا را افزایش می دهد. 

با ما تماس بگیرید:

09011358248

02186044915

02186045077

02186045940

09197581075

آدرس ما:

سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، پلاک 121، طبقه پنجم شرقی، واحد 10.

موسسه ترنم عدالت شما را احقاق حقتان یاری خواهد نمود. بهترین وکیل در بهشتی

برای دریافت وقت مشاوره حضوری یا تلفنی به صفحه درخواست مشاوره مراجعه کنید.

بهترین وکیل در عباس آباد

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا