Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

بهترین وکیل در شریعتی

اگر چرخی در میان مجتمع های قضایی کشور بزنیم، با اشخاصی مواجه می شویم که به دلیل نداشتن وکیل و یا عدم مشورت با یک مشاور حقوقی، متحمل زیان های سنگین شدند. شاید هفته پیش بود که برای یک پرونده به دادگاه رفته بودم که با مردی مواجه شدم که به همسرش وکالت در طلاق داده بود. همسر او نیز به راحتی توانست از او جدا شود و تمامی مهریه خود را نیز از زوج سیاه بخت مطالبه نمود. اما اگر زوج با یک مشاور یا وکیل مشورت می کرد، متوجه می شد که وکالت در طلاق را در قبال بذل یا ابرای تمام یا بخشی از مهریه به همسرش اعطا کند. پیچیدگی های امر وکالت در این طور موقعیت ها آشکار می شود. اصولا اشخاص چنین می پندارند که با دانش خود می توانند امور را پیش ببرند. اما در واقع، تنظیم دادخواست یا شکواییه به شکل صحیح، نحوه صحبت کردن نزد قاضی در جلسه دادرسی، دفاعیات به موقع و کارآمد چقدر می تواند روند پرونده را زیر و رو کند. باید پذیرفت که کار تخصصی را باید به کارشناس متخصص همان فن سپرد. بهترین وکیل در شریعتی

اما موسسه ترنم کجاست؟ و چه اقدامی در این موسسه انجام می شود؟

موسسه ترنم عدالت موسسه ای واقع در خیابان شریعتی است. این موسسه حدود 10 سال است که خدمات حقوقی از تنظیم دادخواست و شکواییه تا مشاوره و قبول وکالت در کلیه دعاوی را بر عهده گرفته دارد. تجربه وکلای این مرکز نشان می دهد که درصد موفقیت پرونده ها در این مجموعه بسیار بالاست. حتی اشخاصی که اقدام به دریافت مشاوره از وکیل یا مشاوران حقوقی کرده بودند، توانستند در پرونده خود در نزد مراجع قضایی پیروز شوند.

مضافا اینکه وکلای ترنم عدالت هر پرونده را با توجه به تخصص خود در آن بر عهده می گیرند. یعنی وکیلی که امور ملکی انجام می دهد، از قبول پرونده های مربوط به خانواده خودداری می کند. این امر یک امتیاز قوی و بزرگ برای ترنم عدالت محسوب می شود. در ادامه این نوشتار به اهمیت تقسیم سازی و تفکیک کردن پرونده ها اشاره می کنیم:

اما این تفکیک سازی چه فایده ای دارد؟

فرض کنید وکیلی که بیشتر پرونده های او خانوادگی (شامل طلاق، مهریه، حضانت و …) بوده است بخواهد پرونده مربوط به حکم تخلیه عین مستاجره را بر عهده بگیرد. قطعا احتمال برد در این پرونده کم خواهد بود. چرا که وکیل به اندازه کافی تخصص و تبحر در موضوع وکالت خود ندارد. اما در ترنم عدالت ما تفکیک سازی کرده ایم. به این معنا که هر وکیل صرفا پرونده هایی را بر عهده می گیرد که در آن تبحر دارد و از دانش کافی برای دفاع از موکل خود (چه خواهان و چه خوانده) بر خوردار است. این امر یک برگ برنده برای موکل خواهد بود.

درباره مؤسسه ترنم عدالت علوی بهترین وکیل در شریعتی

مؤسسه ترنم عدالت علوی با داشتن 5 وکیل متخصص و بیش از 10 مشاور علم حقوق دعوای شما را به صورت ویژه و تخصصی پیگیری خواهد نمود. رسیدگی به هر دعوا به صورت تخصصی درصد موفقیت شما در آن دعوا را افزایش می دهد. از این رو، به منظور برقراری ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید:

09011358248

02186044915

02186045077

02186045940

09197581075

آدرس ما: سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا) پلاک 121، طبقه پنجم شرقی، واحد 10.

همان طور که مشاهده می کنید هر پرونده ای  در مجموعه ترنم عدالت توسط وکیل متخصص دنبال می شود. همین امر می تواند تا حد زیادی از نگرانی های شما برای حاکم شدن در دعوا بکاهد. چه اینکه زمانی که یک وکیل به صورت تخصصی پرونده ای را دنبال می کند، احتمال برد در آن دعوا به میزان زیادی افزایش می یابد. اما در مقابل فرض کنید به وکیلی که تخصص آن دعاوی ملکی است پرونده ای با موضوع نفقه یا حضانت فرزند اعطا شود. او سالها در حوزه پرونده های ملکی همچون خلع ید، تخلیه، تصرف عدوانی، مزاحمت، ممانعت از حق و … فعالیت نموده است و به احتمال زیاد با دعاوی مربوط به حوزه خانواده بیگانه است. شاید حتی قوانین آن را نیز به درستی در خاطر نداشته باشد. این امر از احتمال موفقیت موکل در آن پرونده می کاهد. پس پیگیری تخصصی دعاوی مهم است. بهترین وکیل در شریعتی

مزایای بهرمندی از مؤسسه ترنم عدالت علوی

1- با بهره گیری از مجمع وکلا در هر پرونده به طور تخصصی برگ برنده در دستان شما خواهد بود. بهترین وکیل در شریعتی

2- مؤسسه ترنم عدالت علوی با داشتن مجوز داوری در ابتدا تلاش می کند تا دعوای شما دوستان را از طریق دوستانه و با توسل به روش حکمیت و داوری حل و فصل کند. چرا که طی کردن پله ها و مسیر طولانی دادگستری برای شما عزیزان علاوه بر در بر داشتن هزینه های طاقت فرسا، بسیار اذیت کننده بوده و سبب تشویش خاطر شما را فراهم می آورد.

3- البته باید در نظر داشت مؤسسه ترنم عدالت علوی در صورت عدم حصول صلح وسازش، دعوای شما را با کمک مجمع وکلا در پیش خواهد گرفت و شما را تا رسیدن به حقتان تنها نمی گذارد.

4- مؤسسه حقوقی و داوری ترنم عدالت علوی با توجه به اوضاع نابه سامان اقتصادی حاکم بر کشور، حق الوکاله را به صورت اقساطی و گاهاً در آخر کار از موکلین عزیز دریافت می کند. بهترین وکیل در شریعتی

5- در صورت عدم موفقیت در پرونده هزینه های انجام شده از سوی موکلین به آنها عودت داده خواهد شد.

6- مؤسسه ترنم عدالت علوی در راستای کمک به نظامیان این مرزو بوم، به منظور رسیدگی به دعوای نظامیان عزیز و فرهنگیان و بانکیان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است.

7- در ترنم عدالت امکان اعزام وکیل به سایر شهرستان ها با کمترین قیمت وجود دارد. پس نگران دوری مسیر نباشید. با ما تماس بگیرید.

برای دریافت وقت مشاوره حضوری و تلفنی به صفحه درخواست مشاوره مراجعه کنید. 

همین الان تماس بگیرید:

09011358248

تماس با ما

بهترین وکیل در شریعتی

2 نظر

اکرم 1402-06-14

مفید بود

پاسخ
آزاده 1402-06-14

موسسه خوبی بود

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا