Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

نمونه قرارداد حواله خودرو

*بسمه تعالی* نمونه قرارداد حواله خودرو

این قرارداد به موجب ماده 10 قانون مدنی و پیرو جلسات و بحث و بررسیهای فی ما بین و با توافق و تفاهم کامل بین طرفین قرارداد که ذیلاً مشروح است در تاریخ ………………… منعقد گردید و طرفین خود را ملزم و متعهد به اجرای مفاد و متن آن نمودند.

ماده 1 : طرفین قرارداد نمونه قرارداد حواله خودرو

انتقال دهنده/انتقال دهندگان (جناب آقای/سرکارخانم/شرکت/ مؤسسه) ………………………….. فرزند ……………… به شماره شناسنامه / کد اقتصادی /شماره ثبت ………… صادره از ……………. متولد سال ……………… دارای کدملی/ شناسه ملی ……………   ساکن ………………………………. کد پستی …………………. تلفن ………………………………..  اصالتاً از طرف خود یا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف ………………………….. به موجب ……………………….. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

انتقال گیرنده/ انتقال گیرندگان (جناب آقای/سرکارخانم/شرکت/مؤسسه) ……………………… فرزند ……………… به شماره شناسنامه / کد اقتصادی /شماره ثبت ………… صادره از ……………. متولد سال ……………… دارای کدملی/ شناسه ملی ………….. ساکن ………………………………………….  کد پستی ……………………… تلفن ………………………………..  اصالتاً از طرف خود یا ولایتاً / قیمومتاً / وصایتاً / وکالتاً / به نمایندگی و امضاء مجاز / از طرف…………………… به موجب ……………………….. و با اختیارات تام نسبت به انجام مورد معامله.

ماده 2: موضوع و مشخصات مورد معامله نمونه قرارداد حواله خودرو

انتقال و واگذاری کلیه حقوق قانونی و تعهدات موضوع ثبت نام یک دستگاه خودرو سواری از نوع ……………….. به رنگ …………………… مدل……………..به شماره درخواست……………… مورخ…………………….. نزد شرکت………………….با شرایط مندرج در برگه پذیرش به خریدار/ (انتقال گیرنده) و بطوری که ایشان (انتقال گیرنده) مجاز و مختار است حقوق و تعهدات موضوع ثبت نامی را به هر گونه که تمایل دارد استیفا کند و یا به دیگری واگذار کند.

ماده 3: ثمن معامله نمونه قرارداد حواله خودرو

ثمن معامله عبارت است از ( …………………………………………………… ریال ) نقداً / طی چک/ چکهای شماره …………………………….. عهده بانک ………………..  شعبه ……………………… کد ………………… از سوی انتقال گیرنده به انتقال دهنده پرداخت گردید.

ماده 4: سایر شرایط

1-4. انتقال دهنده و انتقال گیرنده حق هر گونه اعتراض و ادعا و کلیه خیارات را از خود سلب و ساقط نمودند.

2-4. همچنین انتقال دهنده  تعهد می نماید در صورت کشف هرگونه فساد که ناشی از فعل و اقدامات وی باشد به مراجع قانونی و شرکت …………….پاسخگو باشد.

3-4.  با تنظیم این قرارداد ، انتقال دهنده پس از واگذاری کلیه حقوق خود، حق مراجعه بعدی و دریافت المثنای حواله مورد معامله را از خود سلب و ساقط می نماید .

و …

برای تنظیم متن کامل قراراد با توجه به وضعیت و شرایط شما با وکلای موسسه ترنم عدالت تماس بگیرید. 

 

ارداد حواله خودرو

برای دریافت وقت مشاوره حضوری و تلفنی تماس بگیرید. 

نمونه قرارداد حواله خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا