Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

نمونه دادخواست طلاق توافقی

ریاست محترم شعبه ………………………. دادگاه خانواده نمونه دادخواست طلاق توافقی

با سلام

احتراماً به استحضار می رساند:

اینجانبان به موجب سند نکاح شماره ……………………………….. در دفترخانه شماره ……………………………… در شهرستان ……………………. در تاریخ …………………………. عقد نکاح دائم نمودیم. حاصل این زندگی مشترک ………………… فرزند به نام (های) ………………………………………………. می باشند. متأسفانه پس از مدتها زمدگی مشترک دریافتیم که به دلیل عدم تفاهم و درک متقابل قادر به ادامه زندگی مشترک با یکدیگر نیستیم. به موجب توافقنامه صورت گرفته مورخ ……………………… که به پیوست نیز می باشد، شرایط طلاق توافقی به ظرح زیر تعیین گردید: نمونه دادخواست طلاق توافقی

مهریه زوجه 1370 سکه تمام بهار آزادی است که زوجه 1300 عدد را به زوج بذل نموده و حق رجوع از مابذل را نیز از خود سلب و ساقط کرده است. همچنین تعداد 70 سکه تمام بهار آزادی به زوجه اعطا گردید و زوجه نیز اقرار به دریافت کرده است. حضانت فرزند (ان) مشترک نیز با زوجه می باشد. زوجه نسبت به نفقه ایام گذشته و حال هیچ ادعایی ندارد و اقرار کرده که نفقه خود را دریافت کرده است. همچنین مبلغ 100،000،000 ریال معادل 10،000،000 تومان بابت اجرت المثل ایام زوجیت به زوجه پرداخت گردید. زوجه در تاریخ ……………………….. تمامی جهیزیه خود را که در ابتدای زندگی مشترک به منزل زوج آورده بود، مسترد کرده است.

بنابر توافق صورت گرفته قرار بر این شد که زوج ماهیانه مبلغ 20،000،000 ریال معادل 2،000،000 تومان را بابت نفقه فرزند (ان) به زوجه پرداخت نماید. همچنین زوجه تعهد نموده است که دادخواست (های) شماره …………………………….. مطروحه در شعب ……………………………. مجتمع قضایی ……………………………… را که عیله زوج مطرح نموده است، مسترد دارد. حق ملاقات با فرزند (ان) نیز برای زوج در هفته 2 روز (پنجشنبه و جمعه) در نظر گرفته شد. زوجین نسبت به یکدیگر هیچ گونه ادعایی ندارند. لذا صدور حکم مبنی بر گواهی عدم امکان سازش از محضر حضرتعالی مورد استدعاست.

                                                                                                                                     با تشکر فراوان

توجه: اعداد به کار رفته در متن نمونه دادخواست طلاق توافقی صرفاً از باب مثال است.

برای مشاوره حضوری و تلفنی در مورد تنظیم دادخواست طلاق توافقی با ما تماس بگیرید. 

دادخواست طلاق توافقی

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا