Empty cart

محصولی در سبدخرید وجود ندارد

بهترین وکیل در شریعتی

اگر چرخی در میان مجتمع های قضایی کشور بزنیم، با اشخاصی مواجه می شویم که به دلیل نداشتن وکیل و یا عدم مشورت با یک مشاور حقوقی، متحمل زیان های سنگین شدند. شاید هفته پیش بود که برای یک پرونده به دادگاه رفته بودم که با مردی مواجه شدم که به همسرش وکالت در طلاق داده بود. همسر او نیز به راحتی توانست از او جدا شود و تمامی مهریه خود را نیز از زوج سیاه بخت مطالبه نمود. اما اگر زوج با یک مشاور یا وکیل مشورت می کرد، متوجه می شد که وکالت در طلاق را در قبال بذل یا ابرای تمام یا بخشی از مهریه به همسرش اعطا کند. پیچیدگی های امر وکالت در این طور موقعیت ها آشکار می شود. اصولا اشخاص چنین می پندارند که با دانش خود می توانند امور را پیش ببرند. اما در واقع، تنظیم دادخواست یا شکواییه به شکل صحیح، نحوه صحبت کردن نزد قاضی در جلسه دادرسی، دفاعیات به موقع و کارآمد چقدر می تواند روند پرونده را زیر و رو کند. باید پذیرفت که کار تخصصی را باید به کارشناس متخصص همان فن سپرد.

اما ترنم کجاست؟ و چه اقدامی در این موسسه انجام می شود؟

مؤسسه حقوقی و داوری ترنم عدالت علوی با بیش از 12 سال تجربه با تیمی متشکل از مشاوران و وکلا در تمامی حوزه های حقوقی اعم از خانواده، کیفری، ثبتی، و امور حسبی آماده و مهیای خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

مجموعه ترنم عدالت، جمعی از وکلای کارآمد و با تجربه در حوزه حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، خانوادگی و … را گرد هم آورده است تا هر پرونده ای را بنا بر تخصص و تجربه هر وکیل به شخص او بسپارد.

اما این تفکیک سازی چه فایده ای دارد؟

فرض کنید وکیلی که بیشتر پرونده های او خانوادگی (شامل طلاق، مهریه، حضانت و …) بوده است بخواهد پرونده مربوط به حکم تخلیه عین مستاجره را بر عهده بگیرد. قطعا احتمال برد در این پرونده کم خواهد بود. چرا که وکیل به اندازه کافی تخصص و تبحر در موضوع وکالت خود ندارد. اما در ترنم عدالت ما تفکیک سازی کرده ایم. به این معنا که هر وکیل صرفا پرونده هایی را بر عهده می گیرد که در آن تبحر دارد و از دانش کافی برای دفاع از موکل خود (چه خواهان و چه خوانده) بر خوردار است. این امر یک برگ برنده برای موکل خواهد بود.

درباره مؤسسه ترنم عدالت علوی بهترین وکیل در شریعتی

مؤسسه ترنم عدالت علوی با داشتن 5 وکیل متخصص و بیش از 10 مشاور علم حقوق دعوای شما را به صورت ویژه و تخصصی پیگیری خواهد نمود. رسیدگی به هر دعوا به صورت تخصصی درصد موفقیت شما در آن دعوا را افزایش می دهد. از این رو، به منظور برقراری ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید:

09011358248

02186044915

02186045077

02186045940

09197581075

آدرس ما: سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا) پلاک 121، طبقه پنجم شرقی، واحد 10.

فهرست وکلا و مشاورین مجموعه ترنم عدالت: بهترین وکیل در شریعتی

1- محجوبه یداله پور سرستی، شماره پروانه 19309 متخصص در دعاوی خانواده (شامل نفقه، مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت، حضانت فرزند و …)

2- امین حاجیان، شماره پروانه 70020 متخصص در امور ملکی، اسناد تجاری و داوری

3- اکرم مقدم صادقی مشاور متخصص در زمینه تنظیم دادخواست، لایحه، شکواییه و امور خانواده

4- علیرضا ورمزیاری متخصص در دعاوی ملکی و ثبتی و مالیاتی و تامین اجتماعی.

داوری در ترنم عدالت: بهترین کیل در شریعتی

یکی از مهمترین خدمات مجموعه ترنم عدالت ارائه خدمات مربوط به داوری است. داوری چیست؟ داوری نهادی شبیه دادگستری. فقط با صرف وقت و هزینه کمتر. یعنی شما به جای اینکه برای حل یک مشکل به دادگاه مراجعه و وقت و هزینه زیادی صرف کنید به یک مجموعه داوری مراجعه می کنید و داور بر اساس شرح ما وقع پرونده اقدام به صدور رای می نماید. امروزه داوری به نهادی فراگیر بدل شده است. چرا که بیشتر افراد تمایل دارند دعوای خود را از طریق داوری حل و فصل کنند و درگیر مراحل سخت و طولانی دادگستری نشوند.

پرداخت حق الوکاله اقساطی:

با توجه به بحران و اوضاع سخت اقتصادی ترنم عدالت این امکان را برای شما فراهم می سازد تا حق الوکاله را به صورت اقساطی و هم زمان با پیش برد پرونده در هر مرحله پرداخت کنید. بنابراین، در مجموعه ترنم عدالت به هیچ وجه نگران پرداخت حق الوکاله نباشید.

اعزام وکیل به سراسر نقاط ایران: بهترین وکیل در شریعتی

در ترنم عدالت این امکان برای افرادی که در سایر نقاط کشور هستند وجود دارد که وکیل اخذ کنند. ترنم برای هر نقطه از کشور وکیل اعزام می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما را حل نماید. پس در ترنم نگران دوری راه نیز نباشید.

مزایای بهرمندی از مؤسسه ترنم عدالت علوی

1- با بهره گیری از مجمع وکلا در هر پرونده به طور تخصصی برگ برنده در دستان شما خواهد بود. بهترین وکیل در شریعتی

2- مؤسسه ترنم عدالت علوی با داشتن مجوز داوری در ابتدا تلاش می کند تا دعوای شما دوستان را از طریق دوستانه و با توسل به روش حکمیت و داوری حل و فصل کند. چرا که طی کردن پله ها و مسیر طولانی دادگستری برای شما عزیزان علاوه بر در بر داشتن هزینه های طاقت فرسا، بسیار اذیت کننده بوده و سبب تشویش خاطر شما را فراهم می آورد.

3- البته باید در نظر داشت مؤسسه ترنم عدالت علوی در صورت عدم حصول صلح وسازش، دعوای شما را با کمک مجمع وکلا در پیش خواهد گرفت و شما را تا رسیدن به حقتان تنها نمی گذارد.

4- مؤسسه حقوقی و داوری ترنم عدالت علوی با توجه به اوضاع نابه سامان اقتضادی حاکم بر کشور، حق الوکاله را به صورت اقساطی و گاهاً در آخر کار از موکلین عزیز دریافت می کند. بهترین وکیل در شریعتی

5- در صورت عدم موفقیت در پرونده هزینه های انجام شده از سوی موکلین به آنها عودت داده خواهد شد.

6- مؤسسه ترنم عدالت علوی در راستای کمک به نظامیان این مرزو بوم، به منظور رسیدگی به دعوای نظامیان عزیز تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است.

7- در ترنم عدالت امکان اعزام وکیل به سایر شهرستان ها با کمترین قیمت وجود دارد. با ما تماس بگیرید.

برای دریافت وقت مشاوره حضوری و تلفنی به صفحه درخواست مشاوره مراجعه کنید. 

همین الان تماس بگیرید:

09011358248

02186044915

02186045077

02186045940

09197581075

آدرس ما: سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر (آپادانا) پلاک 121، طبقه پنجم شرقی، واحد 10. بهترین وکیل در شریعتی

بهترین وکیل در شریعتی

2 نظر

blank
اکرم 1402-06-14

مفید بود

پاسخ
blank
آزاده 1402-06-14

موسسه خوبی بود

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

بالا